lisakatarina

Alla inlägg under november 2012

Av Lisa Pavasson - 30 november 2012 16:27

Denna tjej är för skön!

Av Lisa Pavasson - 30 november 2012 16:02

Hej! Äntligen hemma! Det är så jäkla kallt ute!:( vill ligga under ett varmt täcke resten av dagen!!
Jag hittade väldigt bra grejer på stan till min familj. Men nu är jag pank igen...precis som vanligt. Sen tjockade vi oss också, vi käkade på corner..inte bra:( Julia och Becca halkade omkring hela tiden..haha, det är mina tjejer det!;) det blev mycket tjejsnack idag, skönt att bara få ur sig allt man tänker på.

Nu sitter jag i soffan med min bror och tar det lugnt. Senare ska jag kanske träffa H. Vi hörs ikväll istället, puss!!

Fulaste bilden på länge!! Haha

Av Lisa Pavasson - 30 november 2012 12:23

Hej! Ja, jag är bara för underbar... Jag har låtsas att jag har varit ett barn denna morgon...haha. Jag har kollat på barnprogram osv. Jag har vart allmänt barnslig alltså!
Snart ska jag dra ner på stan med becca. Julia ska möta upp oss där nere också. Vi ska handla julklappar, skönt ifall allting skulle bli köpt idag så slipper man oroa sig..
Jaja, nu ska jag borsta täderna och gå på toa, haha. Hörs senare, puss!:)


Bilden är tagen precis nyss!;)

Av Lisa Pavasson - 29 november 2012 22:47

Älskar dig. Hur konstig du än är. Är stolt över att kalla dig pappa.
Jaaa, jag vet han är väldigt charmig på bilden!

Av Lisa Pavasson - 29 november 2012 21:53

Hej alla bebisar, och vuxna..haha. Idag har jag känt mig väldigt vuxen! Har tagit hand om en massa nior som kom till skolan på besök, jag berättade om vårat program osv, det gick galant! Sen har jag gått till skolan till klockan åtta, PÅ KVÄLLEN! Det var öppet hus, det gick bra. Vi hade filosofi på öppet hus. Helt meningslös lektion. Vi har inte ens filosofi, vi hade det antagligen bara för att det ska "se bra ut". Dåligt, haha. Ja, nu är jag hemma, trött som satan. Ska kolla på tv med min omogna pappa nu, sedan ska jag dra igång en film och somna till den. Jag ska också gotta mig nu, med typ popcorn eller något, det förtjänar jag faaaan! Dels för att jag har arbetat hela dagen, plus jag har haft klackskor så mina fötter värker rejält nu:( Hörs senare kanske! CIAO!


DJÄVULENS BÄSTAVÄN!!!

Av Lisa Pavasson - 29 november 2012 14:52

Denna dag har gått skitbra! Blev inte för nervös. Ja, allt har rullat på.
Nu ska jag ner till stan och göra klart ett naturkunskaprojekt ska också käka där med mina vänner. Hörs senare, puss

Av Lisa Pavasson - 29 november 2012 07:29

Hej alla där ute. Idag har jag hand om årkurs nio dagarna i skolan. Är taggad faktiskt. Fastän jag sov dåligt inatt känner jag att jag kommer klara av dagen. Ska snart dra mot bussen men ska först in på ica och köpa en energidricka och kanske något att äta så jag har lite energi iallafall. Hör av mig senare och skriver hur det gick i skolan!;)

Bild tagen nyss, dålig bild dock

Av Lisa Pavasson - 28 november 2012 21:03

Hej alla glada, och ledsna..haha
Har inte skrivit någonting idag, men min skoldatar har ej fungerat, men nu fick jag igång den igen.
Idag har jag vart ledig, skönt som satan! H kom hem till mig runt halv ett, vi kollade på film och tog det lugnt bara! Har inte gjort så mycket mer idag, jag har gjort min diktanalys, gick bättre än förväntat!
Nu sitter jag och myser med mamma och kollar på stalkers, får rysningar av det programmet. Fatta att leva med att någon förföljer dig, usch hemskt!!!
Nu ska jag kolla vidare, hörs imorgon. Puss!!

Bild tagen nyss.

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards