lisakatarina

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Lisa Pavasson - 18 november 2012 23:04

Senast i fredags var jag nere på botten, verkligen botten. Och redan idag känner jag mig stark. Jag är på toppen. Nu kan saker bara bli bättre, jag ser inget stoppa mig nu. Jag ska ta mig allra högst upp, kanske så högt upp jag aldrig någonsin har varit!
Ska komma igång med träning. Ska nog träffa L i veckan, ska dra ut henne på en långpromenad då och prata om allt mellan jord och himmel!
Det finns riktiga stjärnor som hjälper mig igenom detta också förresten! Jag vill tacka M och H för de är så bra!

Jaja, kanske borde sova..skola imorgon, wiihoo! Är ändå lite taggad nu trots att jag börjar en kvart tidigare! Hörs imorgon. Puss&kram från eran nya målinriktade Lisa!

Av Lisa Pavasson - 18 november 2012 19:18

Alla inlägg borta! Ska börja om på nytt. Kändes att det var behövligt.

Allt börjar om på nytt nu. Vänner, plugg,kärlek. Ja, allting som har med mitt liv att göra. ka förbättra mina vanor också. Nu ska jag blicka framåt och strunta fullständigt i vad som har hänt och vad som har sagts.

Nu ska jag gå och köpa en Ben&Jerry's. Pusshej!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards