lisakatarina

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Lisa Pavasson - 19 november 2012 22:30

Jag ber till gud att jag kan sova inatt. Nu när jag för en gångs skull är i säng tidigt!
Jag ser fram emot skolan imorgon på något sätt. Vill träffa mina vänner, och sedan efter skolan ska jag träffa H. Får se vad vi hittar på. Vi hörs imorgon, natti!

I want this, right now!

Av Lisa Pavasson - 19 november 2012 18:33

Känner mig väldigt vuxen idag! När jag kom hem satte jag mig direkt och plugga och tog faktiskt en kopp kaffe! Haha, ganska ovanligt för att vara mig. Men jag kan ju lugnt säga att jag är stolt över mig själv just nu, jag pluggade duuunderbra!:) Pluggade i ca. 3 timmar kanske. Historia, spanska och psykolgi. Historiaprov på onsdag, spanska muntligt på fredag och på måndag, alltså om en vecka har vi ett ganska så stort psykologiprov.


Oj, shit det blev mycket skola där kände jag. Men nu så ska jag snart äta, är hungrig som ett djur! Och sedan efter det ska jag tog ta mig ett bad och ha ett litet minispa för mig själv, förtjänar det nu. Har också försökt övertala pappa att få ett träningskort på friskis&svettis, mina vänner tränar där och jag vill gärna träna där med dem. Någon mera som tränar där? Har hört att det är bra!

Vi hörs senare, puss sålänge!


 

Av Lisa Pavasson - 19 november 2012 12:41

Hejsan!

Just nu sitter jag på lektion, sammhällskunskap. Inte roligt någonstans. Är äckligt trött, ont i huvudet, ont i halsen och mitt hår är äckligt. Det är så jävla nice allting! Känns som jag inte får något gjort alls, nej asså blä. I hate this. Och psykologin kommer säkert vara världens tråkigaste och segaste lektion..bajs. Hejdå...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards