lisakatarina

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Lisa Pavasson - 20 november 2012 22:09

Hej allesammans!
Jag har ej hunnit skriva under dagen, har vart stressad hela dagen.
Började med samhällskunskap, kunde nog inte ha fått en dåligare start på dagen, det är så segt och tråkigt..annars rullade dagen på helt okej.
Efter skolan träffade jag H en stund och efter det åkte jag hem och tog hand om min lillebror. Jag satte mig och plugga direkt när jag kom hem, och på ett sätt var jag lite smått peppad till det, men den känslan varade inte länge. Hittade inga bra svar i boken, och historiaprovet är imorgon. Panik! Blev så frustrerad så jag började gråta..sen kom jag på att jag ska kunna spanskan utantill på torsdag också, toppen! Och på måndag har jag psykologiprov samt så måste jag vara klar med samhällskunskapen. Usch, allt är så tråkigt nu!

Men iallafall så har jag lugnat ner mig nu och ligger i sängen. Vill ha en bebis,fatta vad mysigt? Hörs imorgon, natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards