lisakatarina

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Beröm som fan till mig själv!

Av Lisa Pavasson - 21 november 2012 20:44

Hejsan. Ännu en dag som går mot sitt slut, veckan rullar på riktigt fort känns det som. Redan torsdag imorgon och då har jag sovmorgon, skönt som bara den! Imorgon direkt på morgonen har jag muntligt spanskaprov, men jag känner mig faktiskt säker på det, lätt som en plätt! Om jag inte får hjärnsläpp när jag öppnar käften imorgon, som vanigt ungefär...

Det var historiaprov idag också, HAHA! Jag skrev saker som inte ens skulle vara med, det jag hade pluggat på kom inte ens upp på provet...varför är det alltid så?! Jag svarade inte ens på frågorna, jag skrev saker som jag kunde om medeltiden, och det som jag hade pluggat på. Jag ska minst ha D i betyg, punkt slut. Annars jävlar!!


Ja, men rubriken då? Beröm till mig själv? Jo, jag tänkte gå och sova idag efter skolan när jag kom hem, men istället bakade jag, var så grymt sugen, och sedan pluggade jag i ca 3-4 timmar. Jag har helt ärligt inget liv längre, jag tycker lite synd om mig själv! Nu ska jag snart kolla på Grey's med mami sen efter det ska jag läsa igenom psykologiboken, fan vad tråkigt. Kommer nog sova gott efter dem där sidorna! Vi kanske hörs senare, bye!


 

Jag och mina fina vän Tea. Hon bor i finland den jäveln, saknar henne som tusaaan! Kom hit snart bebis! Massa pussar till dig!

 
 
Ingen bild

din fina vn

22 november 2012 14:25

jag saknar dig med!!!! inte lnge kvar nu:*

Lisa Pavasson

22 november 2012 22:19

Loveu!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Pavasson - 17 februari 2013 23:54

ÄNTLIGEN HAR JAG NY BLOGG! In och kolla! ;) http://nattstad.se/lisapavasson http://nattstad.se/lisapavasson ...

Av Lisa Pavasson - 14 februari 2013 22:43

Hejsan! Bloggen har legat nere ett tag nu. Ber om ursäkt för det. Känner mig inte motiverad till att blogga, min blogg känns så gammal! Usch. Så jag funderar på att skaffa ny bloggportal redan imorgon! Tror det blir så. Tycker synd att det är på dett...

Av Lisa Pavasson - 14 februari 2013 22:42

Hejsan! Bloggen har legat nere ett tag nu. Ber om ursäkt för det. Känner mig inte motiverad till att blogga, min blogg känns så gammal! Usch. Så jag funderar på att skaffa ny bloggportal redan imorgon! Tror det blir så. Tycker synd att det är på dett...

Av Lisa Pavasson - 14 februari 2013 22:42

Hejsan! Bloggen har legat nere ett tag nu. Ber om ursäkt för det. Känner mig inte motiverad till att blogga, min blogg känns så gammal! Usch. Så jag funderar på att skaffa ny bloggportal redan imorgon! Tror det blir så. Tycker synd att det är på dett...

Av Lisa Pavasson - 3 februari 2013 03:36

Hejsan. Kan inte sova, så kan lika gärna uppdatera lite här. Har inte haft tid för att blogga denna vecka som har varit...har haft grymt mycket i skolan, och mera blir det tyvärr. Har drygt 8 prov innan lovet, känns jobbigt. Men är så värt det i slu...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards