lisakatarina

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Lisa Pavasson - 6 december 2012 21:27

Ja, ni som skriver "hatkommentarer" kan sluta med det! Accepterar inte såna kommentarer så de syns på bloggen. Fast, jag tar det dock som en komplimang för du/ni bevisar bara hur jävla avis ni är på mig! Alltså, idioter på riktigt..

Ja, iallafall denna dag har jag inte gjort något alls. Jag somna runt halv fem och sov till kl sju, haha. Har också spelat spel med min bror för han behövde uppmuntras! Lilla bebisen.
Nu kollar jag på tv med mamma, pappa och moa. Ska strax öppna min choklad, väldigt behövligt!! Haha. Appropå tjejveckan och pms så skrev jag i inlägget innan att jag och min syster inte hade slagit ihjäl varann än, haha det varade inte länge, det blev tredje världskriget här hemma, haha.

Jaja, ska kolla vidare på tv nu, puss!
Är så dödligt snygg, hejdå

Av Lisa Pavasson - 6 december 2012 15:44

Jag har ett leende på läpparna just nu. Fast saker och ting är jobbiga...
Jaja, inget mer depp nu! Hade spanska sista lektionen, skrev uppsats för att värma upp för nationella proven typ. Vi hade skrivtid idag och även imorgon! Uppsatsen skulle vara på minst 200 ord, har redan skrivit 230. Stolt över mig själv!;)

Nu sitter jag med min pms syster och kollar tv. Helt otroligt att vi inte har slagit ihjäl varann än. Vi båda har pms,haha.
Vi hörs sen!

Bild från nuläget, och jaa, jag myser med mina tofflor!;)

Av Lisa Pavasson - 6 december 2012 11:12

Skolan verkar vara så fattig så att de ej har råd med värme, fattiglappar. Håller på och frysa ihjäl. Sen bussen imorse va segare än något annat. Satt i bussen i 100 år typ. Jävla skit...
Jag fick D på mitt historiaprov iallafall, något bra iallafall, hoppades endast på ett E där.
Jaja, vi hörs senare, puss.

Skulle inte tacka nej till detta nu med någon snygging;)

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards