lisakatarina

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Lisa Pavasson - 8 december 2012 14:56

Hello, har ont i magen för jag smällde i mig två cheesburgare.
Nu är jag på teatern och väntar på att föreställningen ska börja, hoppas på att den är bra!
Vi hörs senare, puss!!
Bilder från nyss. Mina fina syskon, älskar er!

Av Lisa Pavasson - 8 december 2012 13:38

Har fixat klart mig nu. Ska strax dra emot bussen till stan. Vi hörs senare pluttisar.

Byxorna är från bik bok och linnet från lindex

Av Lisa Pavasson - 8 december 2012 12:34

Denna tjej har jag gått igenom nästan allt med. Hon är guldvärd. Min ängel, gud vad jag älskar dig!

Av Lisa Pavasson - 8 december 2012 10:45

HEJ!
Första natten jag sov riktigt bra!! Känns så skönt. Skulle kolla på film igår egentligen men jag däcka istället. Inte så konstigt eftersom jag sov tre timmar natten till fredagen. Haha.
Idag ska jag faktiskt gå på musikal! Sedan efter det ska jag käka hos farmor och efter det vet jag inte, träffar någon kanske.

Nu ska jag upp och äta någon god frukost. Bye!

Bild från nyss. (nej jag putar ej med läpparna, mina läppar svullnar på morgonen)

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards