lisakatarina

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Lisa Pavasson - 10 december 2012 16:08

Hejsan alla kaniner! Haha, nej men är så jäkla trött...

Skolan tar seriöst kål på mig, kan det ta slut någon jävla gång?! Sen nu när det är snart lov trodde jag att vi kanske inte skulle få mera läxor osv, men nej, ikke sa nicke! Vi fick psykolgi läxa idag. Jävla skit. Men är dock klar med den nu. Gick ganska så bra ändå. Nu ska jag snart plugga matte...eller ja försöka. Men pappa måste hjälpa mig och han är tyvärr inte hemma än...och mamma har en film jag måste kolla på, svenskuppgift. Jaja, nu ska jag göra mer chailatte och kanske en macka! HÖRS SENARE, HEJDÅÅÅ


 

Så jäkla gammal bild, och så jäkla snygga tandborstar...i know

Av Lisa Pavasson - 10 december 2012 10:32

Sitter på sambandet och tar det lugnt. Teodor har en blodig hand, mysigt..fast nej. Usch.
Spanskan var inställd..jag som faktiskt var taggad för en gångs skull..jävla skit. Gud är inte med mig idag:(
Lunchen idag är höns med curry, euw!! Bajsäckligt. Hörs sen. Hejdå.
Väldigt charmig bild på mig..

Av Lisa Pavasson - 10 december 2012 07:30

Redan 10e december. Tiden flyger iväg. Snart är jag 65 också och ska gå i pension...
Jaja, haha. Vaknade väldigt snabbt imorse, inte ofta det händer mig. Drömde en hemsk dröm inatt. Drömmen handlade om att jag fick barn sen kidnappades barnet osv, usch hemskt! Och att såna händelser faktiskt sker på riktigt skrämmer mig!:(
Nu ska jag borsta tänderna sedan tralla iväg emot bussen! Hörs senare, CIAO!
Två bilder tagna nyss

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards