lisakatarina

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Lisa Pavasson - 13 december 2012 22:30

Vad är meningen ens?
Varför ens leva såhär?
Ni gör INGEN glad, ni gör oss bara besvikna.
Varför fortsätta om ni mår dåligt?
Vi mår dåligt utav detta.
Skärp er förfan! Ta tag i detta istället för att låta det flyta ut i sanden! Stå för era handlingar istället!!!
Fan, sätter på musik nu. Kent på högsta volym. Hejdå!

Av Lisa Pavasson - 13 december 2012 19:25

Hej på alla frusna människor. Är så jävla kallt både ute och inne...var tvungen att elda på låset idag för att kunna vrida om nyckeln?! Asså snälla, så kallt ska det inte vara!:(
Har nyss käkat, därav rubriken. Har fan blivit ett matvrak.. Hoppas jag får ett träningskort i julklapp!!! Om farmor och farfar läser detta, så ber jag er över hela mitt hjärta att köpa ett:(
Jaja. Ska snart hoppa in i duschen, behövligt. Är typ äcklig just nu haha! Vi hörs senare! CIAO

En bild på mig när jag njuter utav den ljuva musiken kent har gjort. Gudomligt band!!

Av Lisa Pavasson - 13 december 2012 17:25

Hejsan! Jag började denna dag med att stressa sönder..jag försov mig till klockan nio!!! Alltså en och en halv timme försent vakna jag...jävla skit.
Ja pappa hämtade mig och körde upp mig till skolan, sen körde jag igenom skoldagen. Maija drog till finland idag också:( hoppas hon får det bra!
Har kollat på två filmer sen jag kom hem. Haha inget liv!!
Hörs senare, kanske. Puss!

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards