lisakatarina

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Vi lever i en frys.

Av Lisa Pavasson - 24 januari 2013 21:18

Så jävla kallt ute, därav rubriken. Det är inte okej längre! Vill ha vår! Vill använda skinnjacka, converse, jaa massa vårgrejer!
Va ute en stund och va med Sally, eller ja vi va inne i Palatset. Va ganska dött där dock så vi drog. Är äntligen hemma nu och sitter under en varm filt!!
Imorgon ska jag ha en mysdag, hela dagen. Haha. Ska glida runt i mjukisdress hade jag tänkt!;)
Nu ska jag kolla på en film och somna till den, puss!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Pavasson - 17 februari 2013 23:54

ÄNTLIGEN HAR JAG NY BLOGG! In och kolla! ;) http://nattstad.se/lisapavasson http://nattstad.se/lisapavasson ...

Av Lisa Pavasson - 14 februari 2013 22:43

Hejsan! Bloggen har legat nere ett tag nu. Ber om ursäkt för det. Känner mig inte motiverad till att blogga, min blogg känns så gammal! Usch. Så jag funderar på att skaffa ny bloggportal redan imorgon! Tror det blir så. Tycker synd att det är på dett...

Av Lisa Pavasson - 14 februari 2013 22:42

Hejsan! Bloggen har legat nere ett tag nu. Ber om ursäkt för det. Känner mig inte motiverad till att blogga, min blogg känns så gammal! Usch. Så jag funderar på att skaffa ny bloggportal redan imorgon! Tror det blir så. Tycker synd att det är på dett...

Av Lisa Pavasson - 14 februari 2013 22:42

Hejsan! Bloggen har legat nere ett tag nu. Ber om ursäkt för det. Känner mig inte motiverad till att blogga, min blogg känns så gammal! Usch. Så jag funderar på att skaffa ny bloggportal redan imorgon! Tror det blir så. Tycker synd att det är på dett...

Av Lisa Pavasson - 3 februari 2013 03:36

Hejsan. Kan inte sova, så kan lika gärna uppdatera lite här. Har inte haft tid för att blogga denna vecka som har varit...har haft grymt mycket i skolan, och mera blir det tyvärr. Har drygt 8 prov innan lovet, känns jobbigt. Men är så värt det i slu...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards