lisakatarina

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Otroligt onödig skoldag.

Av Lisa Pavasson - 25 januari 2013 15:06

Hej på er! Idag slutade jag tjugo i tio, yes ni läste rätt. Hade idrott, fick sedan veta att naturkunskapen va inställt, så var lite nojig att jag skulle få sitta i fyra timmar och vänta på att spanskan skulle börja, men efter ett tag fick jag reda på att den också var inställd! Thanks god! Haha. Drog hem och pluggade lite. Läste en hel del i "The wave" helt okej bok ändå.
Är trött som satan och skulle vilja sova men ikke sa nicke! Ska snart följa med sally så hon kan pierca sig! Ikväll blir det en lugn hemmakväll, skönt! Hörs senare, puss.
Haha snyggobild sen tidigare idag när jag läste!;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Pavasson - 17 februari 2013 23:54

ÄNTLIGEN HAR JAG NY BLOGG! In och kolla! ;) http://nattstad.se/lisapavasson http://nattstad.se/lisapavasson ...

Av Lisa Pavasson - 14 februari 2013 22:43

Hejsan! Bloggen har legat nere ett tag nu. Ber om ursäkt för det. Känner mig inte motiverad till att blogga, min blogg känns så gammal! Usch. Så jag funderar på att skaffa ny bloggportal redan imorgon! Tror det blir så. Tycker synd att det är på dett...

Av Lisa Pavasson - 14 februari 2013 22:42

Hejsan! Bloggen har legat nere ett tag nu. Ber om ursäkt för det. Känner mig inte motiverad till att blogga, min blogg känns så gammal! Usch. Så jag funderar på att skaffa ny bloggportal redan imorgon! Tror det blir så. Tycker synd att det är på dett...

Av Lisa Pavasson - 14 februari 2013 22:42

Hejsan! Bloggen har legat nere ett tag nu. Ber om ursäkt för det. Känner mig inte motiverad till att blogga, min blogg känns så gammal! Usch. Så jag funderar på att skaffa ny bloggportal redan imorgon! Tror det blir så. Tycker synd att det är på dett...

Av Lisa Pavasson - 3 februari 2013 03:36

Hejsan. Kan inte sova, så kan lika gärna uppdatera lite här. Har inte haft tid för att blogga denna vecka som har varit...har haft grymt mycket i skolan, och mera blir det tyvärr. Har drygt 8 prov innan lovet, känns jobbigt. Men är så värt det i slu...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som bor i Eskilstuna. Till hösten ska jag börja gymnasiet, då ska jag läsa beteendevetenskap på Rekareskolan här i Eskilstuna. Hoppas du stannar och läser, om du har någon idé om något jag kan skriva om är det bara att slänga hit en ko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards